2011. szeptember 8., csütörtök

Hogy én milyen hatékony vagyok, és még cookiet is sütöttem és mindenki alszik, mindjárt én is megyek...:) Ma már semmi sem akadályozza meg, hogy megnézzem a Katedrálist. Amúgy az normális, hogy 3 és 6 éves gyerekek kombója olyan indulatokat tud bennem gerjeszteni, hogy legszívesebben kitépném a szívüket? (persze csak képletesen...) Persze én is érzem, hogy csöppet groteszk a helyzet, csak már asszem kicsit unom, hogy más kibassza a gyerekét a homokozóba, ő meg közben netezik? takarít? who knows? (de basszus nem is érdekel, oldja meg máskor), én meg nem gondolom, hogy nekem feladatom rászólni, hogy add má' oda azt a ki***ott lapátot, pláne ha te is a másikéval akarsz játszani. Szóval ezek mennek. Beszűkültem? Lehet. És?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése