2012. január 26., csütörtök

Nowadays

Sherlock 3.rész mind blasting volt (ahogy Russel Peters mondaná), ki tudja hogy fogjuk kibírni a 3. évadig? Addig is lehet találgatni, vajon hogy csinálta Sherlock? Van egy tippem,  majd kiderül...:) Ez a sorozat annyira zseniális, hogy a Guy Ritchie-s film verzió a kanyarban nincs mögötte, pláne a második rész, ami amúgy is kicsit "húzzunk le róla még egy bőrt"-szagú. Szóval Sherlock sorozat:10/10! Tudors viszont egyre gyengébb, valahogy a 3. évad elején elveszett a lendület, megszűnt a feszültség, és több kulcsszereplő sem lett bemutatva. Ugyanakkor egyre gyakrabban követik el, azt a hibát hogy fontos motivációkat nem mondanak el, nagyobb időintervallumokat  ugranak a sztoriban, amikor nem kéne, máskor viszont annyira lassan haladnak az események, hogy alig lehet kivárni, hogy történjen már valami. Mostmár végignézzük, de ha csak nem villantanak nagyot a 4. évadban, amire lássuk be, nemnagyon lehet számítani, akkor ez már nem lesz több, mint 4-5/10. Mostanában mi volt még? Haláli hullák hajnala, again, és sosem gondoltam volna, hogy én zombisat, de hát mégiscsak 2011 nagyon röhögős filmjei közt ott van kettő is belőlük. (másik: Zombieland) Big Bangben meg volt Leonard első olyan jelenete, amiben tudtam szeretni (ez már a 4. évad??) Viccelsz? Én vagyok a kockák királya! ...stb. Most vettem észre, hogy oldalt még mindig kint van a "Főzéseink" c. fotóalbum, mindegy mostmár ott is marad, majd egyszer frissítem és bekerül a brownie, a quiche és társaik. Amúgy meg valaki miért nem fordít már feliratot a 30 Rockhoz? Felháborító! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése