2012. október 24., szerda

Sok a feladat mostanában, mindenféle dolgok, tanulunk, gondolkozunk, tervezgetünk.
Főzünk sok finomat, friss házi terményekből. Aztán félünk nehogy elhízzunk. Tegnap rá lettem kényszerítve egymás után két nagyon rossz film megtekintésére, mondván "tudjuk le a nyál adagot"- csakhát én sose mondtam hogy ezeket látni akarom...(a két film pedig az Excsajok szelleme, és a Míg a jackpot el nem választ). Viszont kellemes filmélmények is értek a minap, először is néhány hete meglepetésként ért, hogy egész jól szórakoztam egy első blikkre max 4/10-es filmen, ami aztán simán lett 6-7/10es, szóval meglepődtem márpedig a Kémes hármason. A másik, amitől viszont sokat is  vártam, sokat is kaptam, az Életrevalók (bár nem tudom, hogy lett az Intouchables-ből ez a cím...), szóval vicces volt nagyon, ugyanakkor nem volt üres (ami a fenti múvikról nem mondható el). Volt még moziban kicsit röhögős, de alapvetően elég lapos Kertvárosi kommandó (mentségünkre legyen mondva, nagyon nem volt választék néznivalókból), sokadszor újranézős, ezúttal frissítési célzatos Quantum of Solace, ami továbbra is jó, Avengers szintén sokadszor just for fun. Várakozik a Tree of life, de még nem mindenki lelkes a családból...:) Sorozatok folyamatban (BBT, Office, Parks, HIMYM) BBT, Parks hozza a szintet, az Office meglepően szánalmas az évad kezdete óta, a HIMYM meg már régóta Come On! kategóriás, mint már fentebb kifejtettem nem igazán tudok magyarázatot adni arra, hogy miért is nézzük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése